Daha fazla para mutlaka daha iyi bir koku anlamına gelmez.
Son yüz yılların en popüler kokularından bazıları nispeten ucuz formüllerdi.
Pahalı ham maddeleri karıştırmak ve koklamaktan kurtulmak mümkündür. Fiyatın en
büyük itici güçlerinden biri, bir parfüm içeren parfüm yağı konsantresi
miktarıdır. Yine de çoğu zaman ödeme yaptığınız şey, kokuyu içeren ham madde
maliyetinden ziyade pazarlama maliyeti ve bir markayla ilişkilendirilen
görüntüdür.
Büyük Markalar ve Fiyatlandırma
Büyük markaların
oluşturduğu parfümler tanıdık hissi verir. Büyük markaların orjinal parfümseçenekleri alışkın
olduğunuz koku olmasa bile, kendinizi rahat hissetmenize yardımcı olur. Bilimsel çalışmalar,
bir insanın, doğal vücut kokusuyla en iyi çalışan parfümü seçebileceğini göstermektedir. Bunun için
başkalarının sizin için seçmesine izin vermeyin. Bunun yerine kararınızı
güçlendirmek veya sorgulamak için başkalarının görüşlerini kullanın. Yalnızca
birden fazla kişi size kokunuzun kötü bir seçim olduğunu söylerse başka bir parfüm
deneyebilirsiniz. Doğru parfümü seçtikten sonra kokunun outlet parfüm olup olmamasının bir önemi kalmaz çünkü; outlet
parfümler de orijinaldir.
En Fazla dört kokuyu Deneyin
Aynı anda denemek
için maksimum koku sayısı dörttür, ancak koku yeni başlıyorsanız sadece iki
koku deneyebilirsiniz. Tester parfümile
her iki kolunuza beğendiğiniz kokuları püskürtün. Mağazanın, parfümleri
koklamak için verdiği kartlardan kaçının. Bu kartlar parfümün vücudunuzda nasıl
durduğunu göstermez.
Kokuyu vücudunuza
sıktıktan sonra birkaç saat içerisinde kokunun değiştiğini göreceksiniz. Bir
kokuya karar vermek varış noktası değil, süreçtir. Bunun bilinciyle periyodik
olarak yeni parfümler denemeyi unutmayın.
0 yorum